Legal Tracker Mitä Miksi ja Kenelle

MIKÄ?

Legal Tracker on helpompi, kätevämpi ja nykyaikaisempi tapa hallita toimeksiantoja sekä tuntikirjauksia ja olla tuottavampi.

Käyttäjät ovat raportoineet 40% kasvun kirjattujen toimenpiteiden määrissä kuukaudessa.

Haluatteko Tekin lisää laskutusta ja parempaa katetta työlle?

 

MIKSI?

Haluatko hyötyä digitalisaation tuomista mahdollisuuksista, työskennellä uudella tavalla ja saada yrityksellesi lisää kilpailuetua?

 

Haluatteko lisää laskutusta yrityksellenne?

Haluatteko uusia ja tuottavampia työtapoja?

Mikä on Teidän toimistonne digistrategia?

 

Ala muuttuu kovaa vauhtia; AIPA tulee ja digitalisaatio antaa kilpailuetua niille, jotka sitä tajuavat hyödyntää.

Elämä helpottuu, kun oikeat työkalut tehostavat ja tukevat työntekoa.

Legal Tracker pitää huolta tuntikirjauksistasi ja löytää helposti etsimäsi tiedot. Sinun ei tarvitse käyttää kallista aikaasi manuaalisesti tietojen etsimiseen. Uudet toimintatavat takaavat lisää laskutusta, parempaa katetta sekä raportointia.

KENELLE?

Asianajotoimistoille, lakiasiaintoimistoille, yritysten In-House lakiosastoille ja muille lakipalveluita tarjoaville organisaatioille.

 

Legal Tracker sopii kaiken kokoisille yrityksille sen ainutlaatuisen räätälöitävyyden ansiosta. Voit valita mm. mitä eri moduuleja haluat liittää mukaan omaan Legal Tracker -ympäristöösi riippuen yrityksenne tarpeista. Moduulien ansiosta voit tarjota eri käyttäjäprofiileille tai -ryhmille personoituja toiminnallisuuksia.